onsdag 16 september 2015

Mellan ett och noll

Bo Kaspers Orkester, Mellan ett och noll, har ni hört den gamla goda dängan? Den sången är the story of Fru Infertils life. Den, som soundtrack till crazy cat lady, fast om ni tar alla katterna, huttar ut dem ur lägenheten, och istället strösslar graviditetstest över hela lägenheten, DÄR har ni Fru Infertil; Crazy Test Lady. Jag har myyyyst med mina tester. Smekt dem. Klappat på dem. Längtat hem till dem. Tyckt att de VISST visar nåt och ett streck är ett plus är ett streck är ett plus SÅDETSÅ!

Fast så vet vi ju hur mycket ögon kan längta.

Särskilt idag, när det sista obönhörliga testet visade negativt.

För säkerhets skull tog jag ett till.... och.... det vaaaaaaaaaaaar...........


*drumroll*












NEGATIVT!!!!


Så är det, och jag sörjer inte ens. Jag vet inte riktigt vad jag gör. Jag dricker vin. Sneglar på snuset som jag slutade med för att jag skulle IVF:a. Klickar på Ving.se. Längtar efter att få vara en annan person, en annan jag, om så bara för ett litet tag.

1 kommentar:

  1. Så tråkigt att höra :( Vet inte riktigt vad jag ska skriva för det finns ju inte riktigt några ord för den sorgen. Kram!

    SvaraRadera